Електронна приймальня університету


Правила роботи

Електронної приймальні

Київського національного університету імені Тараса Шевченка

  1. Звернення, що надійшли до Електронної приймальні Київського національного університету імені Тараса Шевченка, розглядаються відповідно до вимог Законів України «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про доступ до публічної інформації», Інструкції з діловодства Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

  2. Для подачі звернення, Вам необхідно виконати усі дії вказані в розділі Допомога.

  3. У зверненні повинно бути вказано: прізвище, ім'я; адреса діючої електронної пошти; адресат для Вашого звернення або напрямок діяльності університету; текст звернення.

  4. Активувати звернення можна виключно з поштової скриньки, яку Ви вказали під час реєстрації. Тільки після натиснення на отримане посилання, Ваше звернення надійде до Модератора ресурсу.

  5. Електронне звернення не розглядається у випадку: відсутності особистих даних відправника; вказівці недостовірної поштової адреси; наявності в тексті нецензурних або образливих виразів; наявності в тексті загрози життю, здоров'ю та майну співробітників університету; відсутності в тексті розділових знаків, наявності незрозумілих скорочень чи формулювань; наявності в тексті питання, на яке заявнику вже давалася відповідь по суті у зв'язку з попередніми зверненнями.

  6. Відповідь заявнику направляється за поштовою адресою, вказаною при заповненні форми.

  7. Деякі з відповідей можуть бути опубліковані на сайті без використання персональної інформації заявника.